سيستم مديريت محتواي فارسي

نكات و توضيحات مربوط به سيستم مديريت محتواي زيگورات محصول شركت توسعه و گسترش فناوري اطلاعات Ziggurat Farsi CMS

نام:
مکان: Zahedan, Iran

شنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۳

زيگورات چيست

زيگورات يك CMS است كه در بخش وب شركت توسعه و گسترش فناوري اطلاعات تهيه شده است و بدون شك در رقابت با ديگر نرم افزار هاي موجود فارسي و لاتين گوي سبقت را از آنان ربوده است .
زيگورات تنها سيستم مديريت محتوا فارسي است كه اختصاصا براي استفاده در پورتال ها و وب سايت هاي حرفه اي نوشته شده است . سايت هاي ادارات و موسسات دولتي و خصوصي كه انتظارات آنها با سيستم هاي مديريت وبلاگ حل نميشود براحتي توسط زيگورات قابل پياده سازي هستند . انطباق كامل با الزامات و پيشنهادي آيين نامه اجرايي طرح تكفا از مهمترين خصوصيات زيگورات محسوب ميشود.
از آنجايي كه اين نرم افزار تماما توسط متخصان ايراني و فارسي زبان طراحي شده است . لذا بر خلاف ديگر نرم افزارهاي ترجمه شده به فارسي در هيچ قسمتي كاربران ايراني را با مشكل مواجه نمي‌كند.
عدم تكيه محض بر جلوه هاي بصري سايت و ناديده گرفتن تكنيك هاي پيشرفته طراحي وب سايت باعث گرديده تا سايت هاي برپا شده با زيگورات داراي رتبه بندي هاي بالا در موتورهاي جستجو ، سرعت بالا در نمايش و سازگاري در نمايش بر روي مرورگرهاي مختلف باشد.
اين نرم افزار محيطي ساده و حرفه اي در اختيار كاربران قرار مي دهد تا به راحتي بتواند وب سايت خود را مديريت نمايد. با استفاده از زيگورات ديگر نيازي به فراگيري HTML وASP وXML و ديگر زبانهاي برنامه نويسي براي توليد يك وب سايت نيست و به راحتي پس از ورود مطالب و انتخاب عكس هاي مناسب مي توان يك وب سايت براي مقاصد حرفه اي ايجاد كرد .
از طرفي طراحي Moudular اين نرم افزار به برنامه نويسان وب امكان استفاده آسان از حداكثر توانايي خود در جهت بهبود سايت ميدهد و بر خلاف ديگر CMS ها طراح و برنامه نويس وب را محدود به امكاناتي خاص نمي‌نمايد بلكه با در اختيار قراردادن ابزارهاي خاص توانايي هاي فردي را بهبود ميبخشد.